src="http://davf.daisypath.com/TikiPic.php/dkci.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Daisypath - Personal picture" />Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 18, 2010

cinta pertama

b'chatting ngan kwn2 sek men kt ym
huh
perasaan bercampo baur
rindu zmn sekolah, sebak je rs

smbl chatting tu
aku ajk dorank ke majlis aku
waaa
cerite je psl aku nk kawen
aku rs happy sgt
mn x nye
klu nk diikutkan
aku la antara yg terawal nk kawen
dan
mengikut sejarah aku
(zmn2 belajar dl)
aku lah pengawas n pelajar yg x pernah terlibat dlm ber"kapel"2 nie
x men la beb!
tuk pengetahuan korank
bakal suami aku nie lah 1st kapel aku
dan 
mmg niat aku pun 
skali kapel, bwk trs ke perkahwinan
Alhamdulillah
Tuhan makbulkan doa aku
jmpe pun yg btul2 menepati ciri2 lelaki idaman
w/pun not 100% perfect
mn ley perfect sgt..die manusia biase je

ha! korank jgn pk aku x laku plak
cume time blaja dl aku pk..klu aku kapel skrg..ley kekal ke?
jauh lagi perjalanan aku
rmi lg aku akan jmpe
nie br kat skola
sok2 kat U
lg rmi lelaki
time tu da kompom2 sume dah belajar tggi2
ibu aku pun x bising

syukur2..kdg2 naluri hati nie bgs
dan kat U jugak la aku knl ngan tunang merangkap bakal suami aku nie
dah tau kn serbe sedikit psl die
comelkn??
hihi
sayang giler nie
CINTA PERTAMA DUNIA AKHIRAT
INSYAALLAH
AMIN

d h i y a  i m a n 

2 comments:

  1. hehe..tq alida..doakan aku ye..
    ko pun..semoge berbahagia selalu!
    amin..=)

    ReplyDelete

Me. Myself. I.

Wife to Shahrull Abdullah. Super momma to 2 Imans. Not a professional writer.