src="http://davf.daisypath.com/TikiPic.php/dkci.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Daisypath - Personal picture" />Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 10, 2010

tunang aku!


lol..jom amik tau psl tunang aku..

name: en yg hensem buah hati pengaran jantung mak dan abah..hehe..(kekasih hati sy..) -shah_iman..my love!~
kemunculan di muka bumi: 13 oktober1986, kl
buah hati kesayangan: aku la..sp lg..miss dhiya_iman..hihi..
rupe: giler kacak..manis..menawan..mate beso..idung terpacak..misai? ade..tp slalu dipotong..janggut?? ade..secoet je<--pengerat ksh syg katenye..hahahaha..
kale kulit: cerah?? lol..bkn2..aku sk yg itam2 manis..mcm tunang aku tu..manis mcm gule..
ketinggian: haa..tinggi dr aku..tinggi org asia la..kurus..<--mmg pilihan hati nie..
sifat2 yg aku suke: klaka, baik, hormat org tue, peramah, manje<--mcm baby je, lmh-lmbt, bijak, mampu menenangkan hati yg gusar, yg pntg; mampu membimbing aku..tp byk lg la..sume seperti yg aku idamkan..CUME 1 je..bl skali mara..habis laaa..tp jgn risau..aku tau care nk ilangkan maranyeeee..hihi..
mknn kegemaran: ayam grg, telo ayam, sayo cmpo<--yg aku msk, kicap, x mo yg pds2 ye, dan yg pening tu..western food..<--ank omputeh katenye..
mnmn kegemaran: cendol, sume yg sdp2 la..
tahap pengajian: tadika->sek rendah"UPSR"->sek men (f1-f3)"PMR", teknik(f4-f5) "SPM"->matrik(KMPk<--1 matrik ngan aku..tp aku x knl die..die bdak masjid..hihi..comelkan..)->universiti(Unimap) "DEGREE"<-1 u ngan aku gak daaa..
bdn berunifom:PALAPES "Lt Mude skrg"<--time kt u je aku tau..tp time skola menengah, aku rs die join KRS..huhu..btul ker?? nant aku tnye blk..
pekerjaan: berbakti kpd FELDA (as AM-engineer)<--tp bebayo ye..x lupe gak..mak n abah..n aku..yeay!!

tu je la yg aku igt setakat nie..
yg pntg, die nie org KL..IC -56- sm mcm aku..<--tu yg buat die bangge tu..cettt



en shah_iman..sy sayang awk byk2..muah..muahhh..


d h i y a i m a n





No comments:

Post a Comment

Me. Myself. I.

Wife to Shahrull Abdullah. Super momma to 2 Imans. Not a professional writer.