src="http://davf.daisypath.com/TikiPic.php/dkci.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Daisypath - Personal picture" />Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 1, 2010

kawan

hurm
sakit ati bl cite psl ko
bkn nk ckp aku nie baik sgt
tp
ko buat aku meluat
dgn perangai ko tu
dl
mmg aku amik berat psl ko
dah kate kwn aku
kne la amik berat
bkn nk mengungkit
bkn nk tnjk aku bgs
tp
klu btul ko kwn yg baik
dah lm ko x buat cmnie
aku slalu doakan kesejahteraan ko
slalu tinjau keadaan ko dr jauh
still amik berat psl ko
tp
ntah knp
bl ko mintak maaf
hati aku pns jeeeeeeee
bkn nk kate aku x maafkan
secare mengejut dtg nk mntk maaf
br sedar kesilapan eh?
bkn niat nk berdendam
bkn nk memanjangkan persengketaan
tp biarkan aku dgn cr aku
ko trskan idup ko

ko ttp kwn aku n aku maafkan ko segalanya n aku pun mntk maaf ok
0-0

hati aku nie perlukn ketenangan
berharap dgn luahan ini dpt mengembalikan ketenangan aku
n kemaafan aku ini lahir dr hati yg tenang

d h i y a i m a n 

No comments:

Post a Comment

Me. Myself. I.

Wife to Shahrull Abdullah. Super momma to 2 Imans. Not a professional writer.