src="http://davf.daisypath.com/TikiPic.php/dkci.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Daisypath - Personal picture" />Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 28, 2010

menghitung hari 7

ha, dlm menghitung hari 6,
aku dah tnjk kad kawen aku 
raye ari tu, kad tu dah slmt aku edarkan
kat fb pun aku da publishkan
hope 
sdare-mare n kawan2 dapat memeriahkan majlis aku tu nant
mn2 yg x berjemput tu, klu knl aku, dtg k
mungkin aku terlepas pndg
korank jgn berkecik ati plak! hihi

diam x diam, tgl lg 10 ari je lg b4 aku jd isteri kpd shahdhiya iman

dan dalam tempoh 10 hari nie la aku wat persiapan minit2 terakhir
*dah mcm men bola plak*
huh! skrg aku tgh siapkan brg2 hantaran aku
giler! sabtu lps br aku bli brg nk decorate brg hantaran tu
dan aku jangke akan siap sepenuhnye ari ahad nie..hehehe
*skrg dah 50% siap*
smpt lg an?? hahaha
home made ok! by me!

tema: gold silver 
11 dulang berbalas 9
antare brg2 yg aku bg kat pihak lelaki
1. sirih junjung
2. jam+cincin
3. kasut+stokin
4. set pakaian
5. tali pinggang+wallet
6. set pencuci muke (loreal)
7. mandian n mnyk wangi body shop
8. laptop
9. buah
10. kek
11. cokelat


d h i y a i m a n 


No comments:

Post a Comment

Me. Myself. I.

Wife to Shahrull Abdullah. Super momma to 2 Imans. Not a professional writer.