src="http://davf.daisypath.com/TikiPic.php/dkci.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Daisypath - Personal picture" />Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 26, 2010

hati berbicara

MAAF

maaf bl aku melupakanmu..
maaf bl aku menyakitimu..
maaf bl aku kurang prihatin akan keadaanmu..
maaf bl aku tiada dccmu bl masa engkau memerlukanku..
maaf bl aku bkn yg terbaik buatmu..
maaf bl aku sangsi akan kejujuranmu..
maaf bl aku ingkar akan nasihatmu..
maaf bl aku tdk menyanjungimu..
maaf bl aku membencimu..
maaf bl aku tdk bisa melupakan kisah silammu..

MUNGKIN

mungkin aku tdk sedar akan kekasaranku..
mungkin aku tdk faham akan kemahuanmu..
mungkin aku tdk mengerti apa yg terbaik buatmu..
mungkin aku alpa akan tanggungjawabku..
mungkin aku sukar menerima kekuranganmu..
mungkin aku lupa siapa km di hatiku..
mungkin aku kurang fasih berbicara..
mungkin aku bkn yg terbaik buatmu..

JIKA

jika bisa aku putarkan kehidupan..
jika bisa aku ulangi keadaan..
jika bisa aku diccmu..
jika bisa aku memilih..
jika bisa aku melupakan..
jika bisa aku menerima..
jika bisa aku luahkan..


ENGKAU

engkau yg terbaik buatku..
engkau yg plg memahamiku..
engkau tabah melayan kerenahku..
engkau sanggup berkorban apa saja demiku..
engkau prihatin akan masalahku..
engkau menyayangiku sepenuh hatimu..
engkau abaikan/lupakan kehendak hatimu demiku..
engkaulah kawan, sahabat, rakan, kekasih, tunang dan bakal suamiku..

AKU

hanya mampu berdoa agar hatimu kekal buatku untuk selamanya..
maaf jika selama ini aku gagal menyempurnakan tanggungjawabku..
mungkin aku bkn teman yg terbaik buatmu..
namun jika ko memilih utk tdk bersamaku..
ketahuilah..aku mengerti..aku fahami..
mungkin bkn jodoh kita di dunia..
aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaanmu..
kejayaanmu..kesejahteraanmu..
agar engkau dipanjangkan usia..
agar engkau lebih matang dlm meneruskan kehidupan..
esok..
jika ko masih memerlukanku..
aku akan sentiasa di sini..
menantimu pasti..

kerana aku msh menyintaimu..menyayangimu..
kerana aku sentiasa memerlukanmu..
kerana aku sentiasa merindukanmu..


aku,
dhiya_iman..

No comments:

Post a Comment

Me. Myself. I.

Wife to Shahrull Abdullah. Super momma to 2 Imans. Not a professional writer.