src="http://davf.daisypath.com/TikiPic.php/dkci.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Daisypath - Personal picture" />Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Monday, August 23, 2010

menghitung hari 4

hyep! kembali lg
kahwin oh kawen
bercerita mengenai perkahwinan
mmg excited..
kurang dr 45 hari je lg
aku bakal bergelar
isteri kpd tunang tersayang
tp
BERSEDIAKAH
aku?

klu nk diikutkan emosi n perasaan
aku mmg sgt bersedia
"da gatai nk kawen" kate org tue2
tp..dah lumrah manusia
klu x gatai..cmne nk kawen pulak

berbalik kpd cite aku


**perkahwinan**
ape yg korank phm mengenainya?
da byk sgt ke ilmu mengenai uma tangge tu?
da tau ke tanggungjwb yg bakal digalas?
da bersedia ke mental emosi segale bagai?
kewangan plak?
memasak? <--penting gak tuuuu
ape lg??
aku pun da x tau nk pk ape
byk sgt!

aku lak cm mn?
dah sedia ke nk hadapi sume tu

**tggu jwpn aku di 'post' yg akan dtg**
**tp lbh kpd luahan perasaan aku je**

d h i y a i m a n 




No comments:

Post a Comment

Me. Myself. I.

Wife to Shahrull Abdullah. Super momma to 2 Imans. Not a professional writer.