src="http://davf.daisypath.com/TikiPic.php/dkci.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Daisypath - Personal picture" />Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, August 21, 2010

saksi sebuah percintaan

Menara Kuala Lumpur

menyambut hari kelahiran di bulan puasa
hati berbunga bl kekasih hati ada di sisi

sehari sblm menyambut hari kelahiran
cinta sayang: shahdhiya iman
pulang dr phg
semata-mata utk menyambut hari lahir aku
w/pun cuti 1 hari iaitu hari khamis je
die sanggup
akukn kesayangannye
mknenye hari lahir aku dismbt awal sehari
sbb jumaat tu cinta sayang kj

ptg tu, pas blk dr kj, cinta sayang sudah siap menunggu di rumah sewe aku (s.alam)
so, dgn segere bertolak ke kl
**seyes aku x tau ke mn kami akn pergi tuk berbuka puase seterusnya menyambut hari lahir aku tu**
nsb mmg kami mmg baik..perjlnn ke kl x mkn ms yg lm
sbb jln ry x brape nk jem
pelik juga aku rs
ptg2 cmnie, federal highway x brape jem??

dan
smpilah kami di destinasi yg dituju
MENARA KL!!
gambar nie dr koleksi aku sendri-real dr Menara KL

my feberet place ever!!
sesungguhnye cinta sayang aku mmg tahu yg terbaik buat aku


mkn mlm bersame mmg aku sk
time2 nie la aku dpt berborak
berkongsi ksh sayang
dpt tgk cinta sayang sedekat yg mungkin
seronok x terkire!!

blk
aku mmg x suke blk
sbb kompom2 kne berpisah
lgpun cinta sayang kne blk phg
mklmla tuntutan kj sok arinye

kami sempat bergambar di depan menare kl
dan
sedang aku asyik mengambil gambar Menara KL

"sayang.."
"ye..kjp"
aku menoleh
cinta sayang sedang melutut
lamaran cinta sayang ntah utk yg keberapa kali!
**ayat dirahsiakan-private n confidential**
di tangan, kotak hitam dlm genggaman
aku?
kaku, kelu
tiada kate yg dpt aku tuturkan!!!
speechlessssssssssssss
mcm bkn aku yg aku sendri kenali


bersaksikan Menara KL
cinta sayang sekali lg membuatkan aku rs diri sangat disayangi, dihargai
aku ratu dihatinye!
berbuka puasa, menyambut kelahiran,lamaran
so damn sweet
beautiful moment ever
terima kasih sayang

cinta sayang!
kamu sememangnye adiah yg terbaik yg dianugerahkan tuhan kpd ku
penantian selame 24 tahun
bkn 1 yg sia2

dgn penuh merendah diri
aku berdoa agar cinta sayang ini kekal di dlm hati buat selama-lamanya
semoga dgn kehadiranmu di dlm hidupku
dpt melengkapkan segala kekurangan diri ini
yg 
sememangnya tidak sempurna

AMIN

d h i y a i m a n 



2 comments:

Me. Myself. I.

Wife to Shahrull Abdullah. Super momma to 2 Imans. Not a professional writer.